Monday, December 7, 2009

November... without rain

Luna noiembrie nu a fost extraordinara pentru mine.

Am inceput-o bine, in dormitorul cuiva care se pricepe al naibii de bine la sex oral si… cam atat. Si-a facut un obicei din a ma suna sambata dimineata, pe la 4-5, pentru a ma invita la el. Si eu mi-am facut un obicei din a ma lasa convinsa si a ajunge in patul lui, desi de fiecare data este mai mult decat ametit, desi de fiecare data vorbeste mult si fara rost. Ma plictiseste. In schimb, e bun la ceea ce spuneam. Am avut, pe langa asta, nu doar un orgasm. Dar ori cu el ori cu un dildo era cam acelasi lucru. M-a ajutat insa sa ma cunosc mai bine.

Dupa aceea… pauza. Sau, mai bine zis, nu vreau sa imi amintesc experienta urmatoare. Am numarat zilele pana sambata dimineata. M-a sunat din nou. ‘Vin sa te rapesc!’ Era la fel de treaz. I-am spus ca nu ma poate suna de fiecare data cand merge in club si nu agata nimic. De ce sa nu o faca insa, daca de fiecare data ajung la el? Si am ajuns din nou. A fost la fel de bine. Nu… mai bine. Dar nu si in rest. Imi multumeam dupa amiaza ca am functia de ‘apel fals’ pe telefon si ca am avut scuza sa plec. Nu mi-a mai placut dupa ce m-am trezit.

Am spus ca renunt la el. Gasesc altceva… pe altcineva care sa reprezinte o provocare. Nu mai vreau un barbat care sa sufere 2 zile dupa betia de vineri si cu care sa mi-o trag sambata dimineata, cand el transpira alcool. Nu mai vreau un barbat care nu poate termina deoarece alcoolul l-a facut impotent 100%. Intr-adevar… a ramas potent 200% dar nu e suficient. Ca femeie, ma simt frustrata cand cel cu care mi-o pun nu termina. E bine sa ai mai mult de un orgasm. Sunt norocoasa ca de obicei am. Te plictisesti insa, la un moment dat. Nu, nu de orgasme. Dar obosesti, ai nevoie sa te refaci, sa stai linistita, sa dormi. Ai nevoie de o finalitate a actului sexual. Pentru mine, era momentul cand termina el. Prima, a doua, a treia oara…. Acest el insa nu a terminat niciodata. In nici o dimineata sau dupa amiaza… Si e frustrant, mai ales ca nu inteleg de ce continua sa ma sune.

[Via http://jurnaluluneinimfomane.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment